Gå till innehåll

kris


Reinfallt

Recommended Posts

Jag har hållt på i flera månader att redigera en film i premiere. Nu när jag just har blivit klar så slutar alla projektfiler att fungera. Timelinen blir tom och alla filer i projectfönstret är märkta med -1. Jag behöver hjälp mycket fort annars får jag lov att börja om från början igen och det orkar jag inte.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har också fått det här felet en gång i tiden. Dock kommer jag inte ihåg om jag lyckades lösa det eller ej... Om jag plötsligt kommer ihåg så återkommer jag!

 

Har du provat följande:

1) senaste patchen till versionen av Premiere som du jobbar med

2) öppnat filen på en annan dator

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns en enkel lösning på detta problemet. Sök på internet efter "Premiere Fix" eller här på forumet då jag har för mig att det tagits upp tidigare.

 

Det "Premiere Fix" gör är att den helt enkelt återställer denna lilla problem som ibland kan uppstå med någon av de äldre versionerna av Premiere.

 

Letade lite och hittade denna som bör fungera:

http://tfu.kicks-ass.net/site/managed/html/9_2_56.html

Länk till kommentar
Share on other sites

japp jag har också haft somma problem i någon tidigare versin av premiere. jag gav upp hoppet på alla projekt som det blivigt fel på men sedan instalerade jag premiere pro och öppnade de gamla projekten där i och då fungerade allt igen. så du kan ta det lugnt det är inte kört

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...