Gå till innehåll

Filmer ni ser fram emot 2005


_nemo_

Recommended Posts

Nu är 2004 snart slut, och ett nytt filmår börjar, vilka filmer ser ni fram emot mest 2005??

 

På min lista finns t.ex....

 

"Revenge of the sith" ska Lucas lyckas med sin sista starwarsfilm nu då, man kan ju hoppas, jag tycker det ser bra ut hittils.

 

"Charlie and the chocolate factory". Tim Burton och Johnny Depp, kan det gå fel? Tror inte det.

 

Ser även fram emot batman begins och constantine.

 

*Uppdatering*......eftersom de flersta pratar om episode 3...så tycker jag att vi kan fortsätta på den banan....för det ÄR ju något speciellt med starwars, inte sant?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Macho.Man]Haha vadå kommer det mer Batman alltså? Vilka spelar?[/citat]

Batman Begins med Christian Bale som läderlappen, ganska juste rollista i övrigt med t.ex. Gary Oldman, Liam Neeson, Rutger Hauer, Morgan Freeman och Michael Caine.

 

Finns en teaser på apple.com bl.a.

 

Se även http://www.imdb.com/title/tt0372784/

 

/Rico

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Mr.Man]Jag har hört att episode III kommer i en vuxen och en barn version, nån som kan bekräfta?[/citat]

 

Lucas har 2 olika klippningar...en som är råare, men den släpper han på dvd bara. han vill ju tjäna så mycket pengar som möjligt med bioversionen, och det funkar ju inte om den har 15 års gräns. dom som sett rough cut kopian av den råare versionen säger bla att yoda hugger av huvudet på folk. Cooolt.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_][citat=Mr.Man]Jag har hört att episode III kommer i en vuxen och en barn version, nån som kan bekräfta?[/citat]

 

Lucas har 2 olika klippningar...en som är råare, men den släpper han på dvd bara. han vill ju tjäna så mycket pengar som möjligt med bioversionen, och det funkar ju inte om den har 15 års gräns. dom som sett rough cut kopian av den råare versionen säger bla att yoda hugger av huvudet på folk. Cooolt.[/citat]

 

om detta stämmer är det nog nåt av det mest underbara jag någonsin hört!!!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Anstalter][citat=_nemo_][citat=Mr.Man]Jag har hört att episode III kommer i en vuxen och en barn version, nån som kan bekräfta?[/citat]

 

Lucas har 2 olika klippningar...en som är råare, men den släpper han på dvd bara. han vill ju tjäna så mycket pengar som möjligt med bioversionen, och det funkar ju inte om den har 15 års gräns. dom som sett rough cut kopian av den råare versionen säger bla att yoda hugger av huvudet på folk. Cooolt.[/citat]

 

om detta stämmer är det nog nåt av det mest underbara jag någonsin hört!!![/citat]

 

Mmmm...hoppas det stämmer, det kommer iaf från en påltlig källa för dom på theforce,net.....en kille som jobbar med dom nära, han har aldrig haft fel förr med rykten säger dom iaf.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag håller med där också, men det är fortfarande Star Wars!

Vilken film jag längtar mest till är jag dock inte säker på, men det står mellan Star Wars och War of the Worlds. Inte säkert om någon av de kommer bli bra, men de kommer i alla fall bli underhållande, Steven Spielberg är liksom "blockbustermannen" och den andra är ju som sagt Star Wars.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Ayame]om Herr Lucas total förstör trean på samma sätt som han förstört dom två första så verkar det bara bli en cool actionrulle med halvdana effekter och barnhumor att längta till.[/citat]

 

ja fast man måste ju säga att de går i rätt riktning.....Phantom menace sög ju rejält, medans tvåan faktiskt var rätt bra.......och teasern till trean är ju underbar.....och handlingen i den verkar ju vara den bästa hittils....och att den är den mörkaste av alla starwars låter ju också spännande.

så fort jag ser Anakins onda ögon och chewbacca i trailern , tänker på fighten mellan yoda o sidious, ani vs obi så tänker jag..den här filmen kan bli gryyyyyym.

Länk till kommentar
Share on other sites

jaa....fan...den kommer o knäcka......men ja hoppas o ber till gud att ja aldrig får se min idol Yoda blir spöad...då kommer ja o inte vilja va en jedi.....längre........pliiiiiiiiiiiiiiz gåååååååårge..........dont fuck it up........ en sak till....hoppas yoda inte fiser...som vissa rykten säger att han gör i nån rolig scen som grizgeorge har hittat på.......

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Alexanderthegr8]jaa....fan...den kommer o knäcka......men ja hoppas o ber till gud att ja aldrig får se min idol Yoda blir spöad...då kommer ja o inte vilja va en jedi.....längre........pliiiiiiiiiiiiiiz gåååååååårge..........dont fuck it up........ en sak till....hoppas yoda inte fiser...som vissa rykten säger att han gör i nån rolig scen som grizgeorge har hittat på.......[/citat]

 

Pablo Hidalgo.....han som jobbar med the force.net och även med george har förnekat ryktena om fisen...så de är ju skönt. Men yoda kommer förmodligen bli spöad......

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_][citat=Alexanderthegr8]jaa....fan...den kommer o knäcka......men ja hoppas o ber till gud att ja aldrig får se min idol Yoda blir spöad...då kommer ja o inte vilja va en jedi.....längre........pliiiiiiiiiiiiiiz gåååååååårge..........dont fuck it up........ en sak till....hoppas yoda inte fiser...som vissa rykten säger att han gör i nån rolig scen som grizgeorge har hittat på.......[/citat]

 

Pablo Hidalgo.....han som jobbar med the force.net och även med george har förnekat ryktena om fisen...så de är ju skönt. Men yoda kommer förmodligen bli spöad......[/citat]

 

Tack gud! Det förvånar mig inte om fler falska rykten dyker upp fram till 19 Maj

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Alexanderthegr8]ja har hört en annan rykte......att george ska själv va me i slut fighten...som en jedi....[/citat]

 

...han ska spela yoda...de blev för dyrt me alla dataeffekter..o dockan va gammal...så han har målat sig grön o kämpar för de goda.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_][citat=Alexanderthegr8]ja har hört en annan rykte......att george ska själv va me i slut fighten...som en jedi....[/citat]

 

...han ska spela yoda...de blev för dyrt me alla dataeffekter..o dockan va gammal...så han har målat sig grön o kämpar för de goda.[/citat]

fan skämtar du....neeeeeeej....

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...