Gå till innehåll

The Pumpkin Man (fixade manuset till .txt)


torr

Recommended Posts

  • 3 veckor senare...

jag läste det fär några dagar sedan, det är ett helt okej manus.

Stilmässigt tycker jag inte det är något fel på det alls.

Innehållsmässigt, som sagt, det var helt okej, jag läste hela, men det känndes lite... vanligt på något sätt.

Inte meningen att dissa dig, om du genomför det på rätt sätt blir det säkert en bra film, men själva manuset var inget som fick mig att känna "wow".

Vill gärna läsa mer av dig dock, du skriver bra!

Länk till kommentar
Share on other sites

tack christopher, det är exakt så jag tycker oxå.. manuset är ganska intetsägande. en bra regissör skulle säkert kunna göra ngt coolt av det men sjävla storyn i sig själv är väldigt platt. det är det första manuset jag skrivit och jag ville egentligen bara testa skriva och se vad resultatet blev. nästa manus ska ha en bättre genomarbetad story :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 5 veckor senare...

Jag har tyvärr inte läst hela manuset än eftersom jag inte har tid just nu men ska göra det så snabbt jag kan men jag måste säga att su skriver världigt bra. Jag tycker att det är bra att du skriver på engelska, ska du senare skicka dina manus till utländska producenter? /Jossa

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul att läsa ett välskrivet manus. Sen är ju storyn kanske lite väl tunn, men som Christopher skrev är det inte direkt handlingen som skulle göra en sån här film intressant. Välregisserad skulle det här kunna bli en bra film.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 7 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...