Gå till innehåll

Några filmer


adamstjarnljus

Recommended Posts

Yeah great.

 

Måste säga att det var grymt snygga grejer du gjort. Du har en jävligt bra kännsla för rytmik o tempo i bilderna och du är endå bara 17 år. Hur lång tid tog det att göra typ "output 01'"?.

 

Men om jag får kritisera lite så måste jag säga att jag börjar bli väldigt trött på den stilen du använder med små texter och mönster som flashar fram och tillbaka till musik....det är inte precis så att det aldrig har gjorts förut och det används alldeles för mycket... jag har sett en hel del "exprementell" film på nätet...som tex höjdarna i "MK12" gänget ....visst är det snyggt som fan men man börjar man ju tröttna lite.....

 

Jag känner att jag inte blir imponerad på sånt här längre...det enda jag blir imponerad av är att folk orkar lägga ner så otroligt mycket tid och energi på det...

 

mitt tips till dig är att försöka vara mer orginell och försök göra nåt nyskapande för att du har ju tydligen en otrolig talang...

 

keep up the good work!

Länk till kommentar
Share on other sites

Håller med om att stilen jag använt inte är särskilt orginell. Jag ska försöka vara mer nyskapande i fortsättningen. Har ändå precis börjat med filmskapandet och har hittills velat testa den här stilen.

 

output 01 tog två veckor att göra. Men det var mycket dötid. När man inte har så mycket erfarenhet så faller det mesta av tiden bort på skitsaker som man inte använder i slutändan.

 

Länk till kommentar
Share on other sites

japp jag vet hur det är den mesta tiden går oftast åt att hitta "stilen" på filmen o komma på hur man ska göra det i programmet...efter det burkar det flyta på ganska bra

 

anamorph e grym, by the way har ni sett mk12s grejer..

om ni tycker om exprementell effektfilm så är det ett måste..

 

 

 

http://www.mk12.com

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...
  • 8 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...